dimarts, 19 de febrer del 2013

Dimarts 19 de febrer de 2013



 Avui matí ha vengut la policia local! Hem fet un circuit d'una ciutat i hem pogut veure quins tipus de senyals hi ha i també quins tipus de vehicle! Ens ha agradat molt!


Hem fet filosofia i hem vist la carta que envia el Carter Joliu a la bruixa del conte de Hansel i Gretel, una carta molt especial perquè és un catàleg de coses de bruixes! I ens ha agradat tant que hem fet el nostre propi catàleg que encara hem d'acabar d'enllestir!

A matemàtiques hem repassat les desenes: contar de 10 en 10, sumar i restar desenes, contar desenes, escriure desenes en lletres i en números...

1 comentari:

  1. Hola, avui ha estat un dia fantàstic..., segons m'ha dit n'Alba. Ja m'hagués agradat a jo quan era nina que m'explicassin i m'ensenyassin les lliçons igual que feis vosaltres a classe...

    ResponElimina